Oog voor elk detail

WIJ ZORGEN VOOR DE UITVOERING VAN DE WERKEN.

Een werfopvolging is geen sinecure, zeker in combinatie met uw dagdagelijkse werkzaamheden in uw bedrijf. En dan nog alle verschillende partijen tegelijkertijd in goede banen leiden zonder deadlines en budgetten uit het oog te verliezen… Laat dat maar aan ons over! 


Single point of contact

Onze technische afdeling zorgt voor de volledige coördinatie van de werkzaamheden, van begin tot einde. U als klant heeft één contactpersoon, ons! De planning, communicatie en opvolging van de verschillende aannemers doen wij in uw plaats. Zo kunt u uw kostbare tijd in uw bedrijf en uw mensen investeren.

 

Besparen

In zee gaan met Intervest Offices & Warehouses heeft nog een voordeel. U bespaart geld! Gezien onze schaalgrootte is Intervest bij verschillende leveranciers een grote afnemer van producten. Hierdoor zijn onze prijzen extra interessant en daar laten wij u als klant mee van profiteren. Een echte win-win dus!

 

Deadline met garantie

Gezien we overtuigd zijn van onze service en know-how engageren we ons zelfs op vlak van timing en budget. Eens de uit te voeren werken definitief vastliggen, leveren wij op de afgesproken datum de werken op. Enige meerkosten door onvoorziene omstandigheden zijn voor onze rekening. 

© Intervest Offices & Warehouses 2017 – Alle rechten voorbehouden – Disclaimer & privacy