• Biocartis, inrichting demoruimte

    Biocartis, fase 3

    Intervest zorgde voor de realisatie van onze nieuwe demonstratie­ruimte waar we onze hogeprecisie­diagnose­­producten voorstellen. Een cleane en moderne ruimte, helemaal in lijn met wat onze producten uitstralen.
    Renate Degrave - Corporate Communications & Investor Relations Manager - Biocartis
    Biocartis, fase 3
  • Inkomhal Cochlear

    Cochlear

    Door de constructieve relatie met Intervest hebben we besloten om in het kader van onze groei uit te breiden en de overeenkomst te verlengen. Intervest heeft een belangrijke toegevoegde waarde geleverd met de professionele aanpak van de uitbreiding.
    Carl Van Himbeeck - General Manager - Cochlear Technology Center Belgium
    Cochlear
  • Toyota Material Handling Europe Logistics 0

    Toyota Material Handling Europe

    Intervest is voor ons een meedenkende vastgoedpartner met respect voor onze eigenheid en oog voor onze toekomstplannen.
    Luc Hermans - Director Parts Logistics - TMHE
    Toyota Material Handling Europe
Ga naar het volledige overzicht

Turnkey solutions: unieke oplossingen, op maat van de klant

Intervest positioneert zich in haar beide marktsegmenten beyond real estate en treedt op als een real-estatepartner die verder gaat dan het louter verhuren van vierkante meters kantoren of logistieke ruimte. 
Door te luisteren naar de wensen van de klanten, mee te denken en vooruit te denken kan Intervest haar klanten ‘ontzorgen’ zodat zij zich kunnen focussen op hun business.  Zo bieden wij de klanten graag meerwaarde!

Het overzicht van de reeds gerealiseerde projecten geeft weer wat dit in de praktijk betekent. In het logistieke segment vertaalt dit zich in het meedenken met de klant over de huidige en toekomstige behoefte aan ruimte, gebouwd op maat van uw specificaties. Als het snel moet gaan, bieden wij u graag beschikbare ruimte aan uit onze portefeuille, aangepast aan uw behoeften. In het kantorensegment vertaalt dit zich in de realisatie van vernieuwende, inspirerende en servicegerichte concepten waar werken een aangename beleving is.

Hoe werken wij?

  1. Onze interieurarchitect ontwerpt de perfecte werkplek volgens uw wensen. Het eerste ontwerp is gratis.
  2. Eventuele aanpassingen of wijzigingen aan het ontwerp kunnen worden uitgevoerd tegen een vooraf bepaald tarief.
  3. Na goedkeuring van het plan worden gedetailleerde lastenboeken en meetstaten opgemaakt en worden offertes aangevraagd. Met het oog op transparantie worden alle offertes 1/1 verwerkt in onze prijsstudie.
  4. Voor de uitvoering en coördinatie van de werken rekenen we een vergoeding aan van 10 % op het totaal van de werken. Wij zorgen voor de bestelling bij de betreffende aannemers, voor rekening en in opdracht van de huurder aan wie de werken rechtstreeks zullen worden gefactureerd door de betreffende aannemers.
  5. De betaling van de werken gebeurt hetzij gefaseerd, hetzij na realisatie of worden verrekend in een bijkomende huur.