Turnkey solutions: unieke oplossingen op maat van uw onderneming

Intervest is een real-estatepartner met een duidelijke “beyond real estate” missie, we gaan letterlijk verder dan het louter verhuren van vierkante meters kantoren of logistieke ruimtes.

Hoe doen we dat?

Door de realisatie van turnkey solutions, een creatieproces waarbij we nauw samenwerken met onze klanten om de ideale werkomgeving te ontwerpen die aan de noden van hun business beantwoordt. We luisteren, denken mee én vooruit en op die manier “ontzorgen” we onze klanten zodat zij de ruimte hebben om te focussen op hun business & groei. Dat is de meerwaarde die wij graag bieden!

Voor onze logistieke klanten vertaalt dit zich in het meedenken over de huidige & toekomstige behoefte aan ruimte en het bouwen volgens de specifieke behoeften van de onderneming.
Voor onze kantoren vertaalt dit zich in de realisatie van vernieuwende, inspirerende en servicegerichte concepten waar werken een aangename beleving is.

We tonen u graag welke projecten we reeds realiseerden.

  • Welkom bij Essity

    Essity

    Essity vond in Intervest en Greenhouse een partner die dezelfde waarden deelt. Het aanbieden innovatieve oplossingen met focus op duurzaamheid & welzijn is de essentie van beide partijen.
    Frank Van Wanseele, Managing Director van Essity
    Essity
  • Turnkey solution Malta Belgium Schelle

    Malta Belgium, Software Care Solutions

    Malta Belgium vond in Intervest de partner voor de realisatie van een volledige kantoorrenovatie die voldeed aan onze wensen. Daarbij werd ook een financiële oplossing geboden die voor beide partijen een win-win opleverde.
    Wim Gielen, COO
    Malta Belgium, Software Care Solutions
  • Toyota Material Handling Europe Logistics 0

    Toyota Material Handling Europe

    Intervest is voor ons een meedenkende vastgoedpartner met respect voor onze eigenheid en oog voor onze toekomstplannen.
    Luc Hermans - Director Parts Logistics - TMHE
    Toyota Material Handling Europe
Ga naar het volledige overzicht

Welke voordelen bieden onze turnkey solutions?

Uw bedrijf is de essentie

Bij turnkey solutions draait het om uw bedrijf. Als geen ander weet u wat er nodig is om uw onderneming succesvol te maken & te laten groeien.
Daarom luisteren wij naar uw verhaal en nemen we de tijd om te overleggen, gepast advies te geven en een gepersonaliseerde oplossing te bieden.

Een totaaloplossing, volledig afgestemd op het DNA van uw bedrijf 

Ruimte-indeling, kleuren, meubilair, verlichting … Alles tekenen we voor u met respect voor het DNA van uw bedrijf, uw budget en timing.

Geen zorgen over de opvolging van de werken

Werfopvolging is een intensief proces, zeker in combinatie met uw dagelijkse werkzaamheden.
Laat de coördinatie van de werken, deadlines, budgetten,  … maar aan Intervest over!

1 contactpersoon

Als klant heeft u één contactpersoon die uw project volledig ter harte neemt. Tijdens het verloop van de werken is er regelmatig overleg en kan er waar nodig nog worden bijgestuurd.

Financieel voordelig

Intervest is bij verschillende leveranciers een grote afnemer van producten. Daardoor hebben we voor heel wat producten kaderovereenkomsten afgesloten met aannemers en producenten. U profiteert 100 % mee van deze voordelen.

We komen onze afspraken na, dat is een garantie

Intervest engageert zich om afgesproken timing en vooropgesteld budget na te leven. We respecteren de deadlines en nemen de budgetoverschrijdingen voor onze rekening.

  • Essity
  • Essity

Hoe gaan we te werk?

Fase 1 : het ontwerp

Onze interieurarchitect ontwerpt een op maat gemaakte werkplek die beantwoordt aan uw bedrijfsnoden en wensen. Het eerste ontwerp is gratis. Eventuele aanpassingen aan het ontwerp of een 3D-render kunnen worden uitgevoerd tegen een vooraf bepaald tarief.

Na goedkeuring van het plan begint het papierwerk: de lastenboeken en meetstaten worden opgemaakt, offertes worden aangevraagd & verwerkt in onze prijsstudie. 

Met het oog op transparantie worden alle offertes 1/1 verwerkt in onze prijsstudie.

Fase 2 : de werken

Als u 100% tevreden bent, gaan we van start met de uitvoering van de werken. Wij zorgen voor de plaatsing van de bestelling bij de aannemers in opdracht van onze klant. Vervolgens factureren de aannemers de werken rechtstreeks aan de huurder. Voor de uitvoering en coördinatie van de werken rekenen wij een vast percentage op het totaal van de werken als vergoeding.

Fase 3: facturatie

De betaling van de werken kan op verschillende manieren gebeuren: gefaseerd, na realisatie of verrekend in een bijkomende huur.

Contacteer ons voor meer informatie over turnkey solutions of voor het maken van een afspraak op het nummer 
+32 3 287 67 67 of mail naar contact@intervest.be

  • Biocartis
  • Toyota
  • PGZ
  • Bluebee